Posted by : Cochise wtorek, 12 lipca 2011



Pierwszy dzień przy dużej scenie. Zanim jednak pierwsza kapela tego dnia to napiszę kilka słów o samym zapleczu. Jako dziennikarze mieliśmy dostęp do tak zwanego Press Roomu. Kawka, herbatka, normalne ubikacje, niestety brak Wi-Fi. Myślę, że bezprzewodowy internet przy takich imprezach to raczej standard. Każdy teraz wrzuca zdjęcia na portale wszelkiej maści, wysyła relacje, czy inne dźwięki do swoich redakcji. Były co prawda dostępne dwa komputery do naszej dyspozycji, ale to chyba za mało. Poza tym nikt nie będzie pracował (chociażby ze zdjęciami) na czyimś laptopie przez kilka godzin. Brak internetu nie był jednak wielkim problemem, można więc to pominąć. Samo zaplecze było bardzo przyjazne (panowie organizatorzy dwoili się i troili, żeby było wszystko jak należy). Tak jak rok temu cały dom kultury był dla dziennikarzy otwarty, więc bliskość muzyków, którzy przewijali się cały czas przez te trzy dni była przyjemnym przeżyciem. Do tego jedzenie i piwko... żyć nie umierać.

Czas jednak na pierwszą kapelę, która zagrała na dużej scenie, czyli Made of Hate. Nie spodziewałem się, że Polska ma tak silne zaplecze metalowe, którego praktycznie nie znałem. Pierwszy raz byłem na koncercie tego zespołu (co prawda supportowali Iron Maiden w Warszawie, ale wtedy odpuściłem) i muszę przyznać, że chłopaki technicznie są bardzo dobrzy. Nie słychać było przypadkowych dźwięków, utwory były dopracowane, gitarzysta świetnie się spisywał... Trzeba już teraz powiedzieć, że to jeden z najlepszych koncertów całego festiwalu. Jakoś nie pasował mi tylko głos wokalisty. Nie czułem też jakiejś większej interakcji z publicznością, ale może dlatego, że nie stałem między nimi. Patrząc na całość - piąteczka z plusem! Poza tym, zespół bardzo przyjazny i rozmowny. Jasiek spędził z basistą chyba z 40 minut zostawiając mnie z pełnym piwem.






























Jasno było, więc zdjęcia wyszły całkiem wyraźnie. Czasami jednak bywało ciężko. Chociażby na koncercie gwiazdy pierwszego dnia, do której jeszcze dojdę.

Kto: Made of Hate
Kiedy: 8 lipca 2011
Gdzie: Seven Festiwal (Węgorzewo)




Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -