Posted by : Cochise czwartek, 10 marca 2011



Jako wielki fan Zakka nie mogę napisać inaczej, niż to, że koncert w Stodole był jednym z lepszych na jakich byłem. Mimo ogromnego tłoku i ścisku w fosie dzień był idealny pod każdym względem.

Zaczął się o 12:00 w pewnym hotelu w Warszawie. Spotkanie z Zakkiem, wywiad. Krótki, bo na tyle mi pozwoliło Metal Mind, ale rozmowa z Bogiem była świetna. Zapewne pojawi się niedługo gdzieś na youtube. Wylde nie był może zbyt rozmowny, ale tryskał humorem i bardzo miło nam się rozmawiało.

A wieczorem koncert.

W fosie kilkunastu fotografów, jak zawsze te same, znane twarze. Z tym, że w tym dniu pojawili się chyba wszyscy. Ścisk, bieganina, trudno było znaleźć dogodne miejsce do strzału.

Zakk wyłonił się zza wielkiej, czarnej płachty, która na początku rozciągała się przed całą sceną. No i zaczął... Włosy latały wszędzie, gitara aż się paliła. Niesamowity widok jak się stoi kilka metrów od idola. Jeszcze lepsze było uściśnięcie mu dłoni kilka godzin wcześniej.

Wszystko było świetnie zagrane, scena wyglądała potężnie (jak rzadko w Stodole), a Zakk miotał się po niej z każdą nutą coraz bardziej. Nie wiem tylko czy zagrali "Born to Lose", bo musiałem w pewnym momencie obejść Stodołę dookoła, ale był "Suicide Messiah", "Stillborn" i "In This River". Chociaż ten ostatni mnie trochę rozczarował, bo liczyłem na show jak to z Paryża, gdzie Zakk zagrał na początku 3-minutowe solo, a pod koniec utworu zagrał z gitarą za głową, ale... Na ścianie Marshalli (najpiękniejszy widok dla gitarzysty) wyświetlony był portret Dimebaga Darrella, a Bóg zagrał na kalwiszach. Zrekompensował mi to późniejszym 7-minutowym solo.

Można się przyczepić tylko do nagłośnienia, bo prawie nie słyszałem wokalu i wielkiego ścisku. Kolejka przed wejściem do klubu też była spora.

Ale to był i tak jeden z najlepszych dni mojego życia!



To z samego rana, a koncert:












































A teraz muszę się zastanowić co właściwie się stało przez te 12 godzin :)

Kto: Black Label Society
Kiedy: 9 marca 2011
Gdzie: Stodoła (Warszawa)







Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -