Posted by : Cochise środa, 13 lipca 2011



Znowu krótka przerwa, którą rozpoczął festiwalowy dżingiel. Chwila na odpoczynek po zabawie na Łąkich Łanach i na scenę weszła kolejna kapela pierwszego dnia. Był to Dezerter. Miałem okazję słuchać Dezertera tylko raz wcześniej. Nie spodziewałem się za dużo po tym koncercie, bo w domu rzadko słucham już teraz takiej muzyki, ale czuć było, że zespół jest w formie i potraf porwać publiczność pod barierkami do wspólnej zabawy.

Dla mnie były to tradycyjne 3 kawałki w fosie, a potem poszedłem za scenę. Jakoś z tym słuchaniem mi się nie udało. Poświecili za to ładnie i kolorowo!




















Kto: Dezerter
Kiedy: 8 lipca 2011
Gdzie: Seven Festiwal (Węgorzewo)



Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -