Posted by : Cochise niedziela, 30 maja 2010


Kolejna już edycja Marszu Wyzwolenia Konopii, czyli walki z władzą o zalegalizowanie marihuany, zaczęła się punktualnie o 15:00 pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.
Przyszło kilka tysięcy ludzi w każdym wieku. Przez godzinę trwała impreza pod Pałacem, a potem wszyscy wyruszyli pod sejm. Na trzech wielkich naczepach rozbrzmiewała muzyka (reagge, drum&bass), a cały pochód wykrzykiwał "Sadzić, palić, zalegalizować". Nie obyło się bez pozdrowień dla policji, typu "Kto nie skacze...". Wielka kolorowa manifestacja wstrzymywała ruch drogowy wszędzie gdzie przechodziła. Przyszło naprawdę sporo ludzi. Tłum pachniał marihuaną, śpiewał i domagał się legalizacji.
























Gdy robiłem zdjęcia na Placu Trzech Krzyży, jakaś pani zasłoniła mi obiektyw i zapytała czy są tutaj ludzie z całej Polski. Odpowiedziałem, że tak. Wtedy zapytała: "czy Pan uważa, że to słuszne?" Porównałem konopie do wódki i jej legalności, po czym odpowiedziałem, że "TAK". Na to pani wymruczała pod nosem kilka niecenzuralnych słów w moją stronę, powiedziała, że "marihuanina zabija młodych ludzi" i poszła. Taka moja pointa na temat głupich ludzi...

Jeszcze krótki film spod PKiN:


Oraz z Placu Trzech Krzyży:


Sadzić! Palić! Zalegalizować!

Więcej zdjęć TUTAJ

I wszystkiego najlepszego młodej parze, która brała ślub na Placy Trzech Krzyży. Ciekawe to musi być uczucie jak kilkaset osób na zmianę, przez kilkanaście minut krzyczy "GORZKO!".

Marsz Wyzwolenia Konopii, 29 maja 2010, Warszawa

Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -