Posted by : Cochise wtorek, 22 lutego 2011

Pierwszy raz strzelałem w Sali Kongresowej, więc zamieszanie musiało być. No i było, ze znalezieniem "stoliczka", liczeniem kawałków i światłem. Ale koncert... cud, miód!

Przede wszystkim nie wiedziałem, że na żywo rapowanie do tanga daje takie przyjemne efekty. Ale ogólnie bardzo miło się słuchało Gotan Project. Do tego wszystkiego jeszcze gra świateł idealnie zestawiona z wizualizacjami i muzyką. Pomieszane melodie, ładny wokal i dość ciekawe połączenia elektronicznych wstawek z klasycznym rytmem tanga.

Oby trafiła mi się możliwość zobaczenia ich jeszcze raz.





















Co do zasad foto... Po jedenastym utworze, cztery kawałki. Ale albo ja się walnąłem w liczeniu, albo po prostu "ochroniarze" mają swoje zasady. Nie wymierzyłem do końca i nie rozplanowałem. Poza tym było ciemno jak w... no. Ale nie żebym narzekał. Koncert świetny!

Kto: Gotan Project
Kiedy: 22 lutego 2011
Gdzie: Sala Kongresowa (Warszawa)



Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -