Posted by : Cochise poniedziałek, 11 października 2010



Zespół zagrał w ramach "Festiwal RocKolekcja T'10" na Targówku w Warszawie. Zimno, stosunkowo mało ludzi, ale za to przy ładnym zachodzie słońca.

Zespół widziałem może z dwa razy i nigdy jakoś nie przypadł mi do gustu. Tym razem również, ale... co kto lubi.













O tej porze roku, przy takiej temperaturze koncerty plenerowe to najzwyczajniej w świecie głupota. Bo tego dnia zagrały jeszcze: Kumka Olik i Łąki Łan, których nie miałem już siły obejrzeć. Było za zimno i zwinąłem się do CBA na alternatywne koncerty. To było dobre posunięcie, ale żałuję trochę Łaki Łan. Tak czy inaczej Out of Tune wypadł bardzo średnio jak dla mnie. Zabawy większej pod sceną też nie było (tylko kilka osób). Mam nadzieję, że ktoś mi opowie jak było dalej...

Out of Tune, 10 października 2010, Warszawa (Targówek)

Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -