Posted by : Cochise czwartek, 17 maja 2012



Juwenalia Krakowskie 2012 trwają już od kilku dni, ale koncerty w Żaczku rozpoczęły się dopiero wczoraj (15 maja). Mam zdjęcia z pierwszego dnia... zadowolony nie jestem. Świetlik zepsuł mi całą zabawę :)

Zaczęło się bardzo spokojnie (pomijając przygotowania w samym klubie, gdzie zapieprz był... oj był!). Na samym początku ludzi może nie było dużo, ale później zaczęło się robić dość tłoczno.


Jeśli chodzi o same zdjęcia to świetlikowi z CMA urwę rączki przy samej szyi za czerwone światło. No ale cóż... obiecał, że będzie w następnych dniach jaśniej. Także mam nadzieję, że na Lao Che, czy Kulcie będę miał jasną scenę ;]

A tu zdjęcia, które się ostały:









I jak na ISO Hi1 i D5000 + średnio f/5 to jestem zadziwiony jakością zdjęć...!

Kto: Indios Bravos
Kiedy: 15 maja 2012
Gdzie: Klub Żaczek (Kraków)



Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -