Posted by : Cochise czwartek, 14 lipca 2011



Na ten koncert czekali chyba wszyscy panowie, którzy przyjechali na Seven Festival. Pięć pięknych pań na jednej scenie i wszystkie z jakimś instrumentem. Co może być bardziej seksownego?

Niestety nie było tak kolorowo jak się wydawało. Mimo niezaprzeczalnej urody (przynajmniej trzech pań) muzycznie nie zachwyciły. Fińskie dziewczęta z zespołu Indica nie przyciągnęły zbyt wielu osób pod scenę, dużo osób udało się w stronę stoisk. Muszę przyznać, że bardzo przypominało to wszystko zespół Within Temptation, na którym parę lat temu byłem (to chyba był mój pierwszy koncert w życiu). Wtedy mi się bardzo spodobało, ale teraz jakoś nie mogłem się wczuć. Słaby wokal, muzycznie też jakoś nie bardzo. To jest zdecydowanie zespół do oglądania, a nie do słuchania. No ale było tak:



























Ale skoro zostaje tylko jedna sfera oceny... to zdecydowanie jestem za urodą gitarzystki :)

Kto: Indica
Kiedy: 10 lipca 2011
Gdzie: Seven Festiwal (Węgorzewo)





Popular Post

Blogger templates

Paweł "Cochise" Kociszewski. Fotografia koncertowa/muzyczna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Flickr

- Copyright © FotoFosa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -